Foru Aldundiak lurraldean papera eta kartoia biltzeko kontratuaren lagapena egiteko azkena ematen ari da - arabapress
Foru Aldundiak lurraldean papera eta kartoia biltzeko kontratuaren lagapena egiteko azkena ematen ari da
Konponbide hori posible da, lagapen prozedura hori ireki ahal izateko hitzartutako bi urteak bete baitira

Gasteiz, 2025eko uztailaren 16. Foru Aldundiak aurrera doa Lurraldean papera eta kartoia biltzeko kontratuaren lagapena beste enpresa bati egiteko. Aukera hori Ekonomia Garapenaren eta Jasangarritasunaren Sailak aztertu du azken hilabeteetan, zerbitzua ematean behin eta berriz ez-betetzeak gertatu baitira Daorje enpresa adjudikaziodunaren eta Garbialdi enpresa adjudikaziodunaren arteko aurreakordioaren ostean.
Konponbide hori egingarria da, lagapen prozedura hori ireki ahal izateko hitzartutako bi urteak bete baitira.
Kontratuaren lagapena datozen asteetan gauzatuko da, eta zerbitzuaren kudeaketari atxikitako baldintza teknikoen agiria betetzea ekarriko du. Horregatik, papera eta kartoia behar bezala jasotzeaz gain, baliabide material berriak jarri beharko dituzte eskura, hau da, edukiontziak eta kamioiak.
Saray Zárate Ekonomia Garapenaren eta Jasangarritasunaren Saileko diputatuarentzat, "gure helburua izan da interes publikoa defendatzea, herritarrei zerbitzua bermatzea eta kontratuaren baldintzak errespetatzen direla zaintzea".
Orain arte, hainbat zehapen espediente ireki dira, eta eman ez den zerbitzuaren fakturak erregularizatu dira.
"Eskerrak eman nahi dizkiegu udalei eta kuadrillei hilabete hauetan emandako laguntzagatik, funtsezkoa izan baita papera eta kartoia biltzeko gutxieneko zerbitzuei eusteko", azpimarratu du foru diputatuak.
Papera eta kartoia biltzeko zerbitzua
Zerbitzu horren barruan sartuko dira, adjudikaziodunaren beraren instalazioetan papera eta kartoia jasotzeaz eta kudeatzeaz gain (instalazioek pisatzeko baskula izango dute), edukiontziak jartzea, edukiontzi sareari eta, oro har, zerbitzuari atxikitako baliabide guztiei dagozkien mantentze lanak eta konponketak egitea.
Enpresak edukiontzi sarearen bidez bildutako paperaren eta kartoiaren karakterizazioak egin beharko ditu urtero, jarraipen txostenak egin beharko ditu, eta zerbitzuari atxikitako edukiontzien eta ibilgailuek jarraitutako ibilbideen inbentario erregistroa eguneratuta eduki beharko du. Ibilgailu horiek lokalizazio gailuak izango dituzte.
Era berean, egungo edukiontzien ordez (1.080), karga bertikalekoak eta kako bikoitza dutenak, bilketa automatizatua eta aldebikoa egiteko gai den krokatze sistema duten karga bertikalekoak jarri beharko dira.